A. Extinderea în țară și peste hotare
1. Obținerea unei licențe și emisia unui nou radio FM – Moldova Nouă
2. Deschiderea altor radiouri în diaspora – Austria, Franța,
B. Internet – Extinderea și consolidarea platformei web
1. Un alt canal de radio pe net pentru tineri
2. Dezvoltarea și promovarea canalului YouTube
C. Formarea de oameni de media (RVE prestator de cursuri de formare)
1. în RVE și în afară
2. în țara și în străinatate
D. Ieșirea în comunitate / societate prin diverse proiecte
1. la nivel local (acțiuni și evenimente)
2. la nivel național (reacțiuni, proiect 10.000)
3. la nivel internațional (Africa)
E. (Re)Brand de stație
– construirea unui brand care să definească identitatea RVE Timișoara
– orice produs final să aibă amprenta proprie noului brand RVE Timișoara și nu amprenta personala a fiecărui realizator
1. fiecare ID să fie realizat în mod unitar (ex: aceeași voce)
2. fiecare emisiune să aibă promo – promo specific pentru emisiunile importante
3. refacerea genericelor conform noului brand
4. emisiuni adresate unui segment țintit de audiența (femei, bărbați, tineri, bătrâni, copii, etc)
5. emisiuni cu scop evanghelistic (prezentarea Evangheliei pentru ne-evanghelici), de susținere a credincioșilor (zidire / echipare) și de interes general (intrare)
5. adaptarea modalității de prezentare (forma și fond) în conformitate cu rigorile și exigențele profesionale
6. îmbunătățirea parametrilor tehnici ai produsului finit
7. sistematizarea segmentului informativ: știri centrale / locale, creștine / necreștine, produse de RVE / alți producători. Propunere: buletin de știri RVE cu contribuția mai multor stații.
F. Network local
– Implicarea pastorilor și bisericilor din comunitatea locală în realizarea și susținerea programelor (din punct de vedere editorial, financiar, etc)