Promovarea Timișoarei, cheia spre mai multe zboruri internaționale

Foto: radiotimisoara.ro


Timișoara are nevoie de mai multă promovare externă pentru a atrage turiști și a convinge companiile aeriene să deschidă noi rute internaționale. Deși traficul pe Aeroportul Internațional Timișoara este în creștere, majoritatea pasagerilor sunt oameni de afaceri sau muncitori. Turismul se află abia pe locul al treilea.

Reprezentanții aeroportului spun că vizibilitatea orașului în afara țării este esențială. Fără o imagine bine conturată, Timișoara rămâne necunoscută pentru potențialii vizitatori din străinătate. Potrivit Radio Timișoara, Oradea este un exemplu de succes: a investit constant în promovare și a reușit să devină o destinație turistică atractivă.
Toată lumea cumva invidiază Oradea și pe bună dreptate, doar că foarte puțină lume știe că Oradea, din momentul în care domnul Bolojan a fost primar, a avut în fiecare an un buget de promovare. Asta este cumva esențial. Dacă reușim să facem asta, eu cred că în foarte scurt timp o să ne fie mult mai bine din acest punct de vedere, desigur”, a declarat Amalia Matei, purtător de cuvânt al Aeroportului Internațional Timișoara.
Aeroportul din TM colaborează acum cu autoritățile locale pentru a contura strategii eficiente de promovare, în speranța că Timișoara va deveni nu doar un oraș de business, ci și un oraș turistic vizibil pe harta Europei.

Următoarele emisiuni